Dette har våre exit-studier vist

[fa icon="calendar'] 01.okt.2015 18:39:00 / av Hilde Apneseth i kategorien Exit-studier

[fa icon="comment"] 0 kommentarer

For å finne ut mer om hvilke mediekanaler som har best effekt for lokale annonsører gjennomfører vi fra tid til annen såkalte «exit-studier» på oppdrag fra våre kunder. 

Les mer [fa icon="long-arrow-right"]

Se Radio Metros Lykkehjul på tur

[fa icon="calendar'] 15.sep.2015 13:05:00 / av Hilde Apneseth i kategorien Event

[fa icon="comment"] 0 kommentarer

Vi gjør ofte events på vegne av kundene våre. Her kan du se en video av Bjørn Ivar og Lykkehjulet i aksjon under nyåpningen av Kiwi Fornebuporten.

Les mer [fa icon="long-arrow-right"]

Case: Møller Bil Trondheim 10 år

[fa icon="calendar'] 01.jul.2014 18:27:00 / av Hilde Apneseth

[fa icon="comment"] 0 kommentarer

Møller Bil Trondheim har hatt suksess med å være i mange kanaler. Selskapet selger Audi og Volkswagen (privat og nytte) under samme tak. På begynnelsen av 2014 feiret Møller Bil Trondheim 10-årsjubileum og benyttet anledningen til å slå på stortromma med en salgskampanje som kombinerte flere lokale mediekanaler i løpet av noen få intense kampanjeuker.

Les mer [fa icon="long-arrow-right"]

Hold deg oppdatert

Prøv også bloggen vår

21st Media skriver også bloggen Reklamesomvirker.no. Der deler markedsavdelingen tanker, trender og erfaringer som kan hjelpe lokale markedsførere å selge mer.