- Etter 3 måneder på Radio Metro, The Beat og Radio Rox var netto omsetning i Norge mer enn fordoblet.

Benny B. Jensen, driftsjef Sumopix.com

 

- Vi solgte 123 biler på årets bilweekend og slike tall har vi ikke sett siden 90-tallet. Det nye er at radio var en sentral del av mixen i år. Dette var over all forventning!

Morten Nordmo, markedssjef Albjerk Bil Drammen

- Radio Metro satte virkelig Crown på det lokale kjøkkenkartet. Kombinasjonen av Radio Metro, Google og Facebook ga oss 250 nye kjøkkenleads!

Kjell Olsen, eier Crown Kjøkken

 

- Kjennskapen til at Bilia på Romerike også selger Ford var nesten dobbelt så høy etter et år på radio. Det har åpenbart vært viktig for årets rekordhøye salg av Ford.

Håkon Malmo, daglig leder Bilia Romerike

 

- Vi er på Radio Metro hver uke gjennom året og ser at stadig flere kommer hit fordi de hører om oss på radio. Spesielt i aldersgruppen 20 - 55 år.

Inger Landaas & Gry Dammen, Price Lagerbutikk

 

- Etter det første året med overtidsmat-spottene på Radio Metro økte vi omsetningen vår i dette segmentet med 35 %.

Christopher L. Skjøthaug, markedssjef Pizza & Kina Expressen

 

Vi har annonsert ukentlig på Radio Metro, The Beat og Radio Rox i ett år nå, og opplever at våre kunder og vikarer sier at de har hørt oss på radio. Vi har økt vår omsetning det siste året og er veldig fornøyd med effekten av radioannonseringen. 

Kenneth Holter, daglig leder CBA Fagformidling

 

- Samarbeidet med Metro har for Kiwi sin del fungert veldig bra. Reklamen på radio gir god oppmerksomhet i nærområdet, og fungerer meget bra i kombinasjon med kundeavis og avisannonser.

Bjarne Sand, driftsdirektør Kiwi


Se også denne videoen om Lykkehjulet-events vi har gjort for Kiwi.
 

Kiwi har lenge benyttet seg av Radio Metros Blockbuster-produkt og Bursdagspatruljen for hurtig å øke omsetning og oppmerksomhet i forbindelse med butikkåpninger og større reåpninger.